Угода про рівень послуг

Підтримка клієнтів

Підтримка клієнтів і консультації з усіх питань, пов'язаними c наданими послугами.
З Понеділка по П'ятницю з 08:00 до 20:00 (UTC + 2)

Порядок надання підтримки

Технічна підтримка
За допомогою зв'язку (листування) з Замовником в електронному вигляді в «Биллинг Системі» Провайдера в розділі «Центр підтримки» надаються технічні консультації з питань, пов'язаних з роботою послуг. Роботи з системного адміністрування виконуються за попередньою домовленістю, після затвердження Замовником технічного завдання. Провайдер зобов'язується прийняти технічне завдання і повідомити Замовника про його прийнятті протягом 1 (одного) робочого дня.
Інформаційна підтримка
Інформаційна підтримка включає в себе отримання довідкової інформації про послуги, що надаються, тарифних планах, правилах обробки запитів клієнтів і доменних імен. Інформаційна підтримка здійснюється відділом продажів в робочий час відділу шляхом обміну повідомленнями на офіційному сайті Провайдера (Live Chat), по електронним пошта, або в «білінгової системи» Провайдера в розділі «Центр підтримки».

Специфікація рівня обслуговування

Час активації послуг
Після верифікації аккаунта і підтвердження оплати доступ до Послуги надається:

Гарантований час роботи і доступність

Провайдер гарантує доступність Послуги не менше 99% протягом місяця (за даними системи моніторингу Провайдера). Показник доступності послуги виключає час, що витрачається на виконання запланованих робіт з оновлення апаратного та програмного забезпечення або проведення інших регламентних робіт, а також незаплановані термінові технічні роботи.

Провайдер не гарантує безперебійну роботу і доступність послуг «VPS» і «Виділені сервери» в наступних випадках:
Провайдер не гарантує коректну роботу і сумісність послуги «Проксі» в випадках:

Надзвичайні ситуації та час реагування

У разі збою апаратного або програмного забезпечення, або іншого обладнання технологічної платформи, час усунення неполадок становить не більше 24 годин з моменту виявлення проблеми.

Технічні роботи

При виконанні робіт з технічного обслуговування може виникнути тимчасова недоступність або перебої в роботі послуг. У разі виникнення надзвичайної ситуації Провайдер залишає за собою право виконувати технічні роботи без попереднього повідомлення Замовника. У всіх інших випадках Провайдер повідомляє Замовника по електронній пошті про виконання технічних робіт не пізніше, ніж за 24 години до початку робіт.